NumNum­čŹ┤

by - 9/03/2017

Okullar─▒n a├ž─▒lmas─▒na 14 g├╝n kalm─▒┼č bu y├╝zden bu ├žocuk depresyona gireeeeerrrrrr. ­čö¬

Neyse yazmad─▒─č─▒m s├╝rede neler oldu hemen anlat─▒yorum:


Foto─čraf Gordion AVM - NumNum'da Melis ├žekmi┼čti. Asl─▒nda bu foto─čraf─▒ Instagram'a atm─▒┼čt─▒m ama g├Âz├╝me pek g├╝zel gelmedi kald─▒rd─▒m.. Birka├ž foto─čraf sonras─▒nda atar─▒m.


Solda Melis'in yeni d├Âvmesi var. Tan─▒d─▒─č─▒m bir d├Âvmeci vard─▒ orada yapt─▒rd─▒k, ben be─čendim. Soldaki ise NumNum'da yedi─čim Tavuklu Fettuccine. Tad─▒ g├╝zeldi ama  gerizekal─▒ bir garson y├╝z├╝nden tekrar gitmeyi d├╝┼č├╝nm├╝yorum.


Bu foto─čraf─▒ da Ankamall AVM'de ├žekmi┼čtim. Evet ┼ču s─▒ralar a┼č─▒r─▒ geziyorum.. Kendime yeni 2 Guess bileklik ald─▒m ikisi de ├žok g├╝zel. ­čśŹ Sonras─▒nda The Body Shop'tan ├žok istedi─čim bir maskeyi ald─▒m ama e─čer be─čenmezsem iki elim yakan─▒zda bloggerlar.. Unutmadan s├Âyleyeyim: Uzun s├╝redir i├žti─čim s├╝tl├╝ i├žecekleri ya─čs─▒z s├╝tle i├žiyorum hem tatlar─▒nda ├žok fark olmuyor ve daha az kalori al─▒yorum. Hatta iyilik mele─či olarak sizlere az kalorili, so─čuk g├╝zel bir Starbucks i├žece─či ├Âneriyorum hemennn Iced Non-fat chai tea latte..
Son olarak bu tweetimle yaz─▒y─▒ kapat─▒yorum ve uzun s├╝re kimseyi stalklamak istemiyorum.

You May Also Like

16 yorum

  1. Ge├žen hafta ben de Ankara'dayd─▒m! Ba┼čka bir Num Num'a gitmi┼čtim ortam s├╝perdi <3

    Yan─▒tlaSil
  2. D├Âvmeyi ben de ├žok be─čendim. Tavsiyeler i├žin de te┼čekk├╝rler. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben te┼čekk├╝r ederim yorum i├žin.

      Sil
  3. Dedi─čin gibi okullar─▒n a├ž─▒lmas─▒na say─▒l─▒ g├╝nler kald─▒.. Imkan ve f─▒rsat olduk├ža keyfini ├ž─▒karmaya devam ;)

    Yan─▒tlaSil
  4. Neden sildin gayet g├╝zel bir foto─črafm─▒┼č, fit g├Âr├╝n├╝yorsun bu arada kilo konusunda s─▒k─▒nt─▒lar─▒n oldu─čunu hat─▒rl─▒yorum sanki

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kilo konusunda s─▒k─▒nt─▒m yok hatta kilom normal fakat neden daha zay─▒f olmayay─▒m? :)

      Sil
  5. Num numa gitmeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum yemekleri g├╝zel g├Âr├╝n├╝yor,garsonla ne s─▒k─▒nt─▒n oldu? Ne gezdin ya ├ça─čan, gez gez bitiremedin ­čśé

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Durmadan rahats─▒z edici ┼čekilde bize bakt─▒, ├Ânermem gitmeni.

      Sil
  6. Ben dovmeyi cok sevdim.. bu arada bu hafta Ankara'daydim bende..­čśŹ

    Yan─▒tlaSil
  7. "Gen├ž sohbetinde ne i┼čin var Ece abla" deme ama bir u─črayay─▒m ├ça─čan'a dedim. ─░yiymi┼č. Arada u─črar enerjinizden yararlan─▒r─▒m. Sevgiler yavrum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Yahu o nas─▒l s├Âz her zaman beklerim :)

      Sil