Kış Gelsin!

by - 8/02/2017

Hiç böyle bir başlıkla yazı yazacağım aklıma gelmezdi ama havalar çok sıcak olduğu için şu sıralar hiçbir şey yapasım gelmiyor. Örneğin tatilden geldiğimden beri odamı toplamak istiyorum hala toplayamadım ki normalde 2 günde bir toplarım.. Ayrıca eskiden her gün yürüyüş yapardım en az 45 dakika şimdi 1 dakika bile yapamıyorum ama tekrardan başlamak istiyorum yoksa varil olarak hayatıma devam edeceğim.


Kitap okuyayım diyorum, olmuyor. Bir sayfayı bile okurken daral geliyor kapatıyorum. Ayrıca şu sıralar doktorlardan çıkmaz oldum daha dün 3 dolgu yaptırdım. Aslında her gün düzenli diş fırçalarım ama çürümesi yapıyla alakalıymış, bilemedim. Sonrasında yine Cuma günü ya da kafam ne zaman eserse cildiyeye gitmek istiyorum yüzümde çok az lekeler kaldı ne yapabiliriz diye.


Son yazımdan sonra neler oldu fotoğraflarla özet geçeyim diyecektim fakat resmen hiç fotoğraf çekmemişim.. Yahu blogger dediğin yediği-içtiği ve mıçtığını çekmeli değil mi? Ama unutuyorum, neyse... Gelelim fotoğrafa; Kendime yeni kulaklık aldım. Aslında çok olmadı yeni Urbanears kulaklık almıştım ama büyük olduğu için yanımda taşımak işkence resmen.. Ayrıca uzun süre takınca kulaklarıma çok baskı yapıyor.. Tekrardan bu müthiş kulaklıklardan aldım, keşke ilk başta bunu alsaydım. Bu EarPods'ları 3 yıl tepe tepe kullanmıştım. Üzerinden araba geçti, pantolonumun cebinde unuttum makineye girdi ve daha neler neler oldu ve sesi bile azalmamıştı ama kaybettim. Kısaca dj falan değilseniz (ki beni takip edenler hep milletvekili ya da iş adamı) önermem Urbanears.. Öyle yani. Bir kulaklığı sekiz saat anlattıktan sonra değiştiriyorum konuyu.

Uzun süredir iki blogumu akrabalarım, eski-yeni arkadaşlarım hatta arkadaşlarımın arkadaşları, annelerinin delilerce stalkladığını biliyorum.. Anneanneme gitmiştik çokta yakın akrabamız olmayan birinin kızı blogumu takip ettiğini söyledi.. Aslında biraz değişik geldi babam bile doğru düzgün ne yazdığımı bilmezken kız seni takip ediyorum dedi. 

You May Also Like

22 yorum

  1. Sıcaklar gerçekten çok bunaltıcı durumda. Sıcaktan bir şey yapamama hissi bende de var maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede kışın gelmeli!

      Sil
  2. Bende bahar aylarını seviyorum. Yaz ve kış yoruyor insanı haklisiniz insanın bir şey yapası gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıcaklar geçsin başka bir şey istemiyorum..

      Sil
  3. Su yaz bitsin artikkkk, bende de durumlar ayni, hic bir sey yapasim gelmiyor bir de yasadigim sehirde asiri sicaklar soz konusu her yaz bikiyoruz 😑 Dislerin icin de cok gecmis olsun, genetik bu isler gercekten.

    YanıtlaSil
  4. Ne tatli bi yazi olmus ama kis gelmesin ya.. zaten hepi topu 3 ay doya doya yasayalim. Ben yaz kizi oldugum icin biraz da sanirim asiri seviyorum. Denizi gunesi.. birde kisin yuvasizlar gelir aklima.. ozellikle de cocuklar. Sevmiyorum o yuzden.. bu arada cilt lekelerin icin eczanelerde satilan bana da cildiye doktorumun gunes lekelerim icin verdigi Medecasol kremi oneririm. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madecassol kremi uzun süredir duyuyorum, bakacağım teşekkürler..

      Sil
  5. Ben de ağustos doğumlu biri olarak yaz çocuğu olduğumu ve sıcağı sevdiğimi yazacağım.Bizi mahveden sıcak değil nem,ben nemden yana dertliyim :(

    YanıtlaSil
  6. Benim iphone kulaklığım bozulunca ben de headset kulaklık aldım ama cidden hiç kullanamıyorum yanıma almaya üşeniyorum. En sonunda iphone kulaklığına geri döneceğim gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iPhone kulaklığı hepsini tokatlar 😂

      Sil
  7. dahakötü sıcaklar geliyormuş bu haftadan itibaren :(

    YanıtlaSil
  8. Yazın bir an önce bitmesini istesem de okulun başlayacağını hatırlayınca köşeye çekiliyorum hehe :D Ama gerçekten yaz yorgunluğu diye bir şey varki hepimizi bitiriyor yahu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek istemiyorum okulların açılmasını :(

      Sil
  9. Selam,takibe aldım, bana da beklerm

    http://gezgiccift.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil
  10. iyi 50 küsür bayılmışsın kulaklığa ya. Ben imkanı yok bayılamam. (aslında 3 yıl içinde kullandığım kulaklıkların toplam fiyatı 50 yi üçe falan katlardı ama olsundu) Az ve öz çek ya. İyisin iyi.

    Bana da bekleriim.

    http://yalnizamaozgur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha keşke 50 küsür bayılsam. 😂

      Sil
  11. Cidden kış gelsin bir an evvel. Battaniyeler, çoraplar, kazaklar ve kahveler gelsin. :')
    Headphone stili kulaklıklar uzun süreli kullanımda kullaklara ciddi basınç yapıyor , ben de almak istiyorum kulakiçi ama bakalım. :)

    Keşif etkinliğinden geliyorum, blogunu çok beğendim. Bana da bi uğrarsan sevinirim! :)

    https://engineeringvibes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin! Kulak içi kulaklıkları ben asla kullanamıyorum..

      Sil