Caramel Popcorn Frappuccino?

by - 8/24/2017

Yine aşşırı sağlıklı beslendiğim günlerden birinden merhabalar.. Yazıyı Lana Del Rey - Lust For Life ile açıyorum..


Kuzenimle evimin yakınında bir Starbucks vardı oraya gittik ben de yeni geldiği için merakımdan mısırlı karamel frappuccino aldım. Bildiğiniz karamel frappuccino'nun içerisine tuzlu mısır parçaları koymuşlar ve bence güzel değildi, tavsiye etmem..


Sonrasında sizlere "Bugün ne yedim?" yazısı hazırlamaktı amacım fakat pek beceremedim.. Bu yüzden hemen buraya sıkıştırayım. Sabah kendime yarım avokadolu tost yapmıştım yanında ise yarım muz yemiştim.


1-2 saat sonra tabii ki kafam kadar bir bardakta buzlu sütlü kahve. Şunu anladım günde 1 bardak kahve içmeden yapamıyorum. Sanırım alışkanlık haline geldi.. Dediğim gibi beceremediğim için sadece bu iki öğünün fotoğrafını çektim.


Pazartesi günü arkadaşımla buluştuk ve yine Route'a gittik bu fotoğrafı ona çektirdim 😈 Evet artık başka poz veremiyorum hastalık haline geldi.. Bu arada nedense artık böyle ful siyah giyinmek çok hoşuma gidiyor.

    

Yine bir Route klasiği olarak bu tabaklardan söyledik ve bira.

İzlediğim tüm diziler bitti ben de Shameless'a baştan başladım, şu an 4. sezon 11. bölümdeyim.. Orphan Black'in son bölümünü izledim ve müthişti keşke bitirmeselerdi :( 

You May Also Like

16 yorum

  1. Su an tek istedigim buzlu kahve😍😍 harika olmus Cagancim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kahve candır :))))) Türk Kahvesi favorim ama sıcaklarda evde yaptığım soğuk kahve de iyi gidiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk kahvesine bir türlü alışamadım..

      Sil
  3. Route dikkatimi cekti hangi sehirde?
    Sen begenmemissin ama tatli tuzlu karisik garip tatlari seven biri olarak o frappuccinoyu ben asiri merak ettim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ankara'da yaşadığım için Ankara şubesine gittim ama tahminen diğer şehirlerde de vardır.. Tatlı tuzlu karışık seviyorsan Milka'nın çikolatası vardı bisküvili onu öneririm.

      Sil
  4. Full siyah ya da full beyaz giyinmek cok guzel oluyor bence de 🌟

    YanıtlaSil
  5. Yeni kahve hiç bana göre değil,ama buzlu sütlü kahve benim de her gün tükettiğim olmazsa olmaz favorim 👍🏻👍🏻👍🏻 insana bağımlılık yapıyor gerçekten 😊

    YanıtlaSil
  6. Tatlı tatlı kalmalı bence ya tuzluyla karışmamalı🙈 ama buzlu kahve kalp ben diyebilirim😍 güzel bir gün geçirmişsin :))

    YanıtlaSil
  7. Tost çok lezzetli görünüyor :) Sütlü kahve benim de olmazsa olmazlarımdan :)

    YanıtlaSil
  8. Kahvesiz geçen bi gün olamaz🙈🙈

    YanıtlaSil