Kitap Kargosu

by - 7/08/2017


Yazımı bugün gelen bu kargoyla açmak istedim.. Sade Ve Derin blogunun yazarının Yani kitabı ve George Orwell'ın 1984 kitabını sipariş vermiştim onlar geldi bugün. Yani'ye hemen başlayacağım.


Salı günü 2 arkadaşımla buluştum. Biriyle küstük, buluşma bahanesiyle barıştık.. Fotoğrafı da arkadaşım habersiz çekmiş. Bu arada saçımı merak edenler için böyle fakat eski rengine çevireceğim çünkü çok hızlı rengi akıyor ben uğraşamam 4-5 günde bir boyamaya..


Önce Kızılay'da Route'a gittik. Buranın ortamı gayet sakin ve güzel. Yemekleri de oldukça lezzetli öneririm.


Oradan Tunalı Hilmi'ye geçtik. Bu bumerangı arkadaşım habersiz çekmiş. Bende gif yapıp paylaşmak istedim. Biraz gezdik, bolca dedikodu yaptık ve yemek yedik.

You May Also Like

4 yorum

  1. Süper kitap seçimleri :). 1984 bence herkes okumalı, Deeptone'nun kitaplarını ben de çok merak ediyorum. Route iyidir ya, börek tabağı falan, severiz :).

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, keşif etkinliğinden geliyorum, ve sizi takibe aldım. Ben de beklerim, sevgiler...
    https://sertacsamur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil