Biraz Tatil ­čî┤

by - 7/25/2017

Helloo!

Uzun s├╝redir ne burada ne di─čer blogumda yaz─▒ payla┼čm─▒yordum ├ž├╝nk├╝ tatildeydim.. 


8 g├╝nl├╝─č├╝ne Bodrum'a tatile gittim ve evet deprem oldu onu sonlara do─čru anlataca─č─▒m. Bu foto─čraf otelin ├Ân taraf─▒ ├žok ho┼čuma gitti ├žekmek istedim.


Otelin oldu─ču yerde fazlas─▒yla sahipsiz hayvan vard─▒ rahats─▒z olana s─▒k─▒nt─▒ ama benim i├žin ├žok g├╝zeldi. 


Hatta Oasis AVM'ye gitmi┼čtik bir ma─čazan─▒n vitrininde bunlar─▒ g├Ârd├╝k ­čśŹ Al─▒┼čveri┼č merkezinin ├╝st├╝ a├ž─▒kt─▒ ve her k├Â┼česinde hayvanlar i├žin mama ve su vard─▒.. Ayr─▒ca mama - su sadece al─▒┼čveri┼č merkezi de─čil sokaklarda da vard─▒ ├žok ho┼čuma gitti.


Sa─čl─▒─č─▒n─▒z i├žin enerji i├žece─či i├žin ­čśť Bu foto─čraf─▒ da ayn─▒ al─▒┼čveri┼č merkezinde ├žekmi┼čtim. 


Bu foto─čraf─▒ ise Avenue AVM'de ├žekmi┼čim. Yine ├╝st├╝ a├ž─▒kt─▒ buran─▒nda. Ke┼čke Ankara'da da b├Âyle al─▒┼čveri┼č merkezleri olsa..


Kald─▒─č─▒m otel merkeze ├žok yak─▒nd─▒, bilerek yak─▒n otel se├žtim. ├ľnceki tatillerde merkeze uzak oldu─ču i├žin otelde s─▒k─▒l─▒yordum b├Âyle ├žok iyi oldu size de ├Ânerim merkeze yak─▒n otellere gidin. Bu foto─čraf─▒ Bodrum Marina'da ├žektim. Ke┼čke profesyonel foto─čraf makinemi getirseydim, telefonla anca bu kadar oluyor.


Eee yemeksiz yaz─▒ m─▒ olur.. ┼×u ├žok pop├╝ler dondurmalardan ald─▒m Marina'dan. Ama sorsan─▒z normal dondurma al─▒n daha iyi ├žok gereksiz pahal─▒ ve tad─▒ g├╝zel de─čil.


S─▒rf foto─čraf ├žekilmek i├žin Bodrum Kalesine gittik ve ger├žekten ├žok g├╝zeldi!


Ve gelelim tatilin son g├╝n├╝ne.. Kl├╝be gitmi┼čtik ama midem bulan─▒yordu ├žok durmad─▒k otele d├Ând├╝k. Tam yatt─▒k saat 01:30 gibi daha uyumadan 6.8 b├╝y├╝kl├╝─č├╝nde deprem oldu ve ilk kez b├╝y├╝k bir deprem g├Ârd├╝m. Resmen otel odas─▒ ├žalkaland─▒ ve ger├žekten korkun├žtu. Emin de─čilim ama yakla┼č─▒k 6-7 saniye s├╝rd├╝. Bu kadar k─▒sa oldu─ču halde otelin duvarlar─▒ d├Âk├╝lm├╝┼č hep, 1 dakika falan olsayd─▒ kesin y─▒k─▒l─▒rd─▒ binalar.. 

You May Also Like

2 yorum

  1. oh yaaaa bodrum gibi var m─▒─▒─▒─▒ oh ne g├╝zel :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ­čĺâ­čĆ╝­čĺâ­čĆ╝­čĺâ­čĆ╝­čĺâ­čĆ╝

      Sil